Perutusan Pengerusi RAPI Sesi Julai 2009

Assalamualaikum w.bt

Alhamdulillah..Segala puji bagi Allah yang masih lagi memberikan kita kesempatan untuk sama-sama kita memperbanyakkan amal ibadah kita di dunia. Dan bersyukur kita kepada Allah swt kerana kita juga masih lagi diberikan kesempatan kerana masih lagi diri kita ini dipertemukan oleh Allah dengan Bulan Ramadhan al-Mubarak yang istimewa ini. Sebagaimana rindunya Rasulullah dengan bulan yang mulia ini dengan tangisan Baginda kerana Baginda tidak tahu akan berjumpakah lagi Baginda dengan Ramadhan yang akan datang. Jadi,bersama-samalah kita manfaatkan bulan ramadhan ini dengan memperbanyakkan amal ibadah kita kepada Allah.. InsyaAllah..

Sedar tidak sedar, Ramadhan sudah pun memasuki fasa yang ketiga iaitu pusingan yang ketiga bermakna pusingan yang terakhir. Ana mengharapkan agar bulan Ramdhan kali ini mampu memberikan perubahan yang lebih baik berbanding Ramdhan yang sebelumnya terutamnya kepada individu-individu yang wajib menyahut cabaran puasa ini terutamanya kepada ajk-ajk Rakan Pusat Islam. Sesungguhnya perubahan yang dirasai akan menunjukkan peningkatan iman kita dari yang sebelumnya.

Akhir kata, di kesempatan ini juga ana hendak mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI kepada Para Penasihat Rakan Pusat Islam,Ajk Rakan Pusat Islam,Ajk Perwakilan Kamsis dan Ajk Perwakilan Pelajar
Raya-raya juga..jangan sampai tak ingat nak balik Poliku lagi..Bagi yang senior,cuti seminggu sahaja..Yang junior,manfaatkan masa cuti anda di kampung atau di mana-mana sahaja anda berada…..

Wassalam…….

Ishack Bin Abbas
Pengerusi RAPI Sesi Julai 2009

0 PAUTAN RASA:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...